طراحی سایت ارزان شرکتی با تیم پلن سایت در کرج

طراحی سایت شرکتی چیست؟
اگر صاحب یک شرکت هستید یا قصد دارید به زودی شرکت خودتان را ثبت کنید، مطمئناً می دانید اینترنت نقش مهمی را در کسب و کار شرکت ها ایفا می کند،امروزه بسیاری از افراد برای یافتن کالا و خدمات مورد نیاز خود از طریق اینترنت اقدام به جستجو و دریافت اطلاعات می کنند. اگر شرکتتان یک وب سایت مناسب داشته باشد و از طریق آن اقدام به معرفی خدمات و محصولات خود نمایید بسیاری از مشتریان  از طریق آن وب سایت با  شرکت آشنا شده و با شما تماس خواهند گرفت. علاوه بر این یک سایت شرکتی می تواند برایتان مشتریان وفادار ایجاد کند.
یک سایت شرکتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
به طور کلی هر وب سایت یک سری ویژگی های مشترک دارد و یک سری ویژگی های اختصاصی. ویژگی های مشترک هر سایت عبارت است از:

 قالب چشم نواز، کم حجم و ریسپانسیو
 سرعت لود بالای سایت
 داینامیک بودن وب سایت
 رعایت استاندارد های گوگل برای سئو سایت
کنترل پنل با رابط کاربری آسان
تعرفه طراحی سایت در کرج
هزینه طراحی سایت در کرج بسته به نوع سایت و امکانات مدنظر و همچنین خدماتی که شرکت ما می دهد برآورد می گردد. قیمت مهم است، اما باید درست و بجا و در جهت رسیدن به هدف کارفرما هزینه شود. شما اگر اشتباه هزینه کنید، حتی ۱۰۰ هزار تومان هم ۱۰۰ هزار تومان است و آن را دور ریخته اید. پیشنهاد ما این است که ابتدا قبل از انجام هر کاری با متخصصین ما در این حوزه تماس بگیرید. اینکه هر شرکت یا شخصی یک قیمت به شما ارائه می دهد شاید شما را سردرگم کند که کدام شرکت یا فرد را انتخاب کنید تا کار طراحی سایت شما را در کرج انجام دهد.
معمولا قیمتهای داده شده برای طراحی وب سایت در کرج از ۲۰۰ هزار تومان شروع شده و تا بالای 30 میلیون تومان خواهد رفت! این بازه نشان می دهد بازار قیمت و کار در طراحی سایت چقدر متفاوت است.
معمولا کسانی که تجربه کم و نمونه کارهای ضعیفی دارند قیمت های پایین، و کسانی که تجربه بالا و نمونه کارهای قوی دارند قیمت بالا می دهند. اما ما در این بازه سعی می کنیم تعادل را حفظ کرده و بهترین قیمت ها را برای داشتن یک سایت حرفه ای به مشتریان بدهیم. در برآورد قیمت و زمان انجام طراحی وب سایت عواملی همچون نوع سایت که شرکتی باشد یا فروشگاهی، میزان کار سایت، نحوه پشتیبانی از سایت، دیزاین و طراحی ظاهری آن، همه در قیمت دادن تاثیر دارند. بنابراین نمی توان قیمت واحد و معینی قبل از صحبت با شما مشخص کنیم.
سئو سایت به شما کمک می کنه که در نتایج بالای موتور جستجو قرار بگیرید و بهتر از سایررقبا شناخته شوید. بنابراین برای نمایش سایت خود در موتور های جستجو مثل گوگل و یاهو و بینگ و… به سئو نیاز دارید تا بازدید صفحات خود را بالا ببرید.
اگر بعد از طراحی سایت خود متوجه شدید که نتایج مطلوبی در بازدید سایت ندارید باید ازعلم سئو استفاده کنید، تا بتوانید سایت خود را در نتایج اول موتور های جستجو قرار دهید.در غیر این صورت سایت شما از نظر سئو بهینه نیست و بازدیدکنندگان نمی توانند سایت شما را در موتور جستجو ببینند.

تیم پلن سایت دارای نمونه کارهای زیادی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت است . در این مطلب تعدادی از نمونه کارهای این گروه در زمینه سئو را به شما معرفی میکنیم.
در سئو سایت علاوه بر اینکه باید دانش لازم در زمینه سئو و بهینه سازی سایت را در اختیار داشته باشید ، عوامل دیگری هم در این مورد دخیل است از جمله قالب سایت که باید کاملا ریسپانسیو و کم حجم باشد. از آنجایی که تیم پلن سایت قالب های سایت را از صفر تا صد به صورت شخصی و کاملا حرفه ای پیاده سازی میکند و در این قالب ها  فاکتورهای سئو کاملا رعایت می شود،این امر کمک شایانی است برای کسب رتبه بهتر در نتایج .
منبع : پلن سایت

Comments